• 1§. Integritetspolicy

    Vi värnar om din integritet och tar skyddet av dina personuppgifter på största allvar. När du kontaktar oss eller använder våra tjänster behandlar vi de uppgifter du själv lämnar, exempelvis namn, kontaktuppgifter, företagsinformation samt de meddelanden du skickar till oss.

    Vi använder dessa uppgifter för att kunna ge dig en så bra service som möjligt. Det kan till exempel handla om att besvara dina frågor, genomföra avtalade tjänster, skicka fakturor eller förbättra upplevelsen av vår webbplats. All behandling av personuppgifter sker i enlighet med GDPR och endast när det finns laglig grund, såsom samtycke, avtal eller berättigat intresse.

    Uppgifter sparas endast så länge det är nödvändigt. Kund- och faktureringsunderlag sparas enligt bokföringslagen i sju år, medan kontaktförfrågningar och liknande kommunikation som regel raderas inom 24 månader.

    Du har alltid rätt att begära tillgång till de personuppgifter vi lagrar om dig, få felaktigheter rättade, begära radering eller invända mot hur vi behandlar dina uppgifter. Vid frågor om integritet eller behandling av personuppgifter är du välkommen att kontakta oss på w2design.kontakt@hotmail.com

  • 2§. Supportpolicy

    Vi strävar alltid efter att leverera en trygg och tillgänglig supportupplevelse för alla våra kunder. När du har ett aktivt supportavtal hos oss kan du kontakta oss via e-post under våra ordinarie supporttider, vardagar mellan 09.00 och 17.00. Vi gör vårt bästa för att återkoppla så snabbt som möjligt och hanterar mindre ändringar, såsom uppdatering av text eller bilder, vanligtvis inom 48–72 timmar.

    Supportavtalet omfattar dock inte större designändringar, nya funktioner eller helt nya sidor, sådant räknas som nya projekt och offereras separat. Om en kund gör egna ändringar som orsakar fel kan eventuella åtgärder debiteras enligt överenskommelse.

  • 3§. Retur- & ersättningspolicy för digitala tjänster

    Då våra tjänster är digitala och ofta anpassade specifikt efter varje kund gäller varken öppet köp eller ångerrätt efter att arbetet påbörjats eller levererats. Vi arbetar alltid för att leverera enligt överenskomna specifikationer, och du som kund har alltid möjlighet att begära rimliga justeringar om något i leveransen inte motsvarar det som avtalats.

    Vi erbjuder däremot inte återbetalning för redan godkänt arbete eller för ändringar i önskemål som tillkommer efter leverans. Om kunden själv modifierar hemsidan på ett sätt som orsakar fel eller skador ansvarar vi inte för dessa problem, men vi kan hjälpa till att åtgärda dem mot debitering.

    Mindre justeringar ingår enligt överenskommelse, medan större förändringar eller nya funktioner räknas som tillägg och faktureras separat. Vårt mål är alltid att du som kund ska känna dig nöjd med slutresultatet, och vi arbetar tillsammans för att nå fram till en lösning som motsvarar dina behov.

  • Funktion 2

    Lägg till mer information om funktionen, såsom fördelar, utseende, komponenter